Tuesday, August 02, 2005

Rainy Days

Di realita mah ujan means jemuran yang gk kering, rendaman cucian yang gk ke cuci, tali jemuran yang kamana-mana..
Also means BANJIR..yah mikirin mesti ngelewatin genangan aer mah bawaannya udah gk enaaakk aja..

Tapi kalo ujan di jadiin lagu bagus2 deh..coba deh inget2 lagu yang bertema ujan..rata2 romantis, penuh memori, menenangkan, sedih tp ikhlas (hehe..apa coba!)..ujan banget deh hehe
Judulnya macem2, jenis aliran dari dang-dut sampe jazz, penyanyi yang kesohor pun pada punya koleksi lagu yang ada 'ujan-ujan' nya.

Salah satu pav gw yang ini

rainy days and you karimata feat. phil perry

each time I see those thick dark clouds
I used to smile and make a wish
that it would turn.. turn to rain
because I know that I would watch
for you to play under the rain

but now when rainy days are here
I feel so blue ‘cause I can’t hear
all your laughter in the falling rain
and it brings sadness to my heart
knowing that you’ve gone from my side.. my side

since that rainy days and you
make a symphony
the rain without you makes the blues
happy days and you will always be right here to stay
where the rainy day brings me back
brings me back into your arms…

What do you think? Bagus kan kata2 nya..ujan banget

1 comments:

sarahkline9868 said...
This comment has been removed by a blog administrator.